Kom i form 2012 – Core & Crosstrainer

Jaha, eftersom planerna för träningen blev något omkullkastade av händelsen jag skrev om i inlägget innan så fick jag tänka om lite. Med allt adrenalin som rusade i kroppen var jag ändå tvungen att träna av mig en hel del efter utryckningen.

Istället för 30 minuters crosstrainer innan CORE-passet så fick det bli lite omvänt. Körde CORE först, dock var jag inte alls så fokuserad som jag velat, koncentrationen var svår, så jag körde 30 minuter crosstrainer efteråt…för att ”landa” och få ur massa ”spänningar” och rensa skallen ordentligt.

Posted on 9 februari, 2012, in ACTIC, Core, Träning. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

