Kvällens film

Reeker. Har någon här sett den?

Posted on 10 februari, 2012, in DVD. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Du får berätta sen om filmen var bra. Den där blev jag lite nyfiken på🙂
    Svar: Jag brukar använda Cillit Bang´s ”vanliga” sprayer och dom tycker jag om. Den till badrum som tar bort kalk är riktigt bra och den till kök som tar bort fett är också riktigt bra. Det var just den här skumsprayen som jag blev besviken på. Annars fungerar ju alltid Ajax tycker jag, god doft och bra rengöring🙂 Fast akryl badkar kan jag inget om tyvärr😦

    ha en fin helg. Kram

    Gilla

  2. Ha ha ja han gör det. Fattar inte vad det är så kul med den stora burken men han kan bara gå omkring med den så haha.

    Tack tack ja man början nästan tvivla nu då det inte händer så mycket med vikten och jag dessutom har gått upp i vikt men jag sköter dieten bra så det kan liksom omöjligt vara fett.

    Hoppas du får resultaten du vill ha med deffningen och hård träning!🙂

    Själv borde jag fan sluta väga mig eller något fast samtidigt är det ju bra så man inte glömmer bort sig i nogrannheten med maten.🙂

    Gilla

  3. Jag har inte sett den där filmen, men det ser ut som en film i min smak i alla fall – jag älskar skräckisar!

    Svar: Hehe, härligt, då hoppas jag ju ännu mer på en uppståndelse.😀

    Gilla

Kommentera

