Kom i form 2012 – Core

Kvällens pass var inte helt planerat. Jag hade planerat bort det från min kväll till förmån för att ligga i soffan och slöa. Men så kom jag på att inte hade avbokat mitt deltagande, så min plats var för sent att avboka och jag fick snällt slänga ner kläderna i väskan och traska iväg.

Core stod på schemat. För att inte vara helt i form gick det ändå bra. Men det var bra tungt kände jag. Men ny har magen och ländryggen fått jobba av sig lite. Får tänka på att det är bra för kommande ”six-pack”, när nu den behagar komma…om den någonsin gör det…

Posted on 16 februari, 2012, in ACTIC, Core, Träning. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Jag skulle nog kunna behöva lite core – magen är den del på min kropp som är mest ur form. Det blir till att köra hårt nu innan sommaren!

    Gilla

Kommentera

