Kom i form 2012 – BodyPump

Onsdag hela dagen och dags för veckans första träningspass, en fantastiskt skön BodyPump. En hel del frustration har fart runt i kroppen i dag och behövdes släppas ut. Så Jocke fick en hint om att jag behövde pressas lite, sagt och gjort, fick en och annan gliring och ökade faktiskt lite på benen och bicepslåten gick riktigt bra! Nästa gång ska jag öka mera på benen, jag lovar.

Jag måste säga att jag gillar BodyPump som träningsform, gillar det mycket. Eftersom jag inte tränat med det konceptet förut så är det lite som en ”ny värld”. Att man kan gå på vilket BodyPump som helst i hela världen och det är likadant vart man än är, det är ju skitbra! Sedan byter alla övningar och musik samtidigt när en ny release släpps. Den 4:e mars är det dags för release 81. Spännande ; )

Nu är all frustration ute ur kroppen och hjärnan har slutat koka över.

Posted on 22 februari, 2012, in ACTIC, BodyPump. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

