Käftisågren

Var det redan två år sedan? Jag kan inte tro det…usch och fy…dag ”D” är kommen : (
20120223-065445.jpg

Denna morgon ska berikas med ett besök hos tandvården, närmare bestämt hos tandhygienisten (premiär, har aldrig varit hos en sådan…. Fy för den lede, jag som verkligen inte gillar tandläkare och dylikt för fem öre. Det är väl bara till att bita i det sura äpplet och pallra sig dit, kommer som vanligt få massa ris och bannor för att jag inte använder tandtråd. Men det går verkligen inte att få ner/in tandtråd eller stickor mellan tänderna. Jo jag vet, desto viktigare är det att använda dessa tillbehör, men verkligheten är så här. Kommer väl se ut som ett slaktdjur i truten när jag kommer till jobbet : (

Måste dock tillägga att min tandläkare är toppen, förstår mig till fullo och visar verkligen respekt. Synd bara att hon snart ska gå i pension… Det är allt runtomkring som jäkligt olustigt.

Finns det någon som gillar att gå till tandläkaren?

Posted on 23 februari, 2012, in Ondska, Tandhygienist, Tandläkaren. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Hur gick det … överlevde du?

    Gilla

Kommentera

