Kom i form 2012 – gym!

Idag fick det bli en runda i gymet. Körde skiten ur mig i gymet; ben, biceps, rygg och mage. Det gick förvånansvärt bra. Ökade lite på en benövning och en bicepsövning. När jag skulle till och lämna gymet så tycker en BodyPump-ledare att jag ska byta om igen och köra hennes klass som precis skulle till att börja.

Laura (BP-ledaren): – Kom igen, du kommer sova gott i natt!
Jag: – Kommer aldrig vakna, kommer dö under passet. Inte bra för din statistik!

Så, nej, dubbelpass i den bemärkelsen känns inte helt ok. Inte med tanke på att man redan kört slut på alla musklerna en gång, att göra det en gång till skulle bara bryta sönder mig totalt. Nå’n måtta på galenskaperna får det allt vara.

Posted on 27 februari, 2012, in ACTIC, BodyPump, Gym, Styrketräning. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Nej de lät lite väl tufft

    Gilla

  2. Bra att du inte lät dig smickras till en dumhet! Snyggt jobbat!

    Gilla

Kommentera

