Kom i form 2012 – sämre tider…

Ja faktiskt, det är sämre tider nu. Som ni flitiga besökare lagt märke till har det inte varit speciellt många ”Kom i form 2012”-inlägg på sistone. Kroppen har haft slut på ork, deffningen har gått sådär, så på det stora hela är jag faktiskt riktigt missnöjd : (

Deffningen har gått bra under arbetstid. Inte en enda kaka, godis eller liknande på länge nu. Värre är är det väl på hemmaplan, har trillat in i gamla gängor vad gäller kosthållningen. Det är tyvärr inte alltid så ”Low Carb” som jag önskar, ska dock försöka ändra på det. I morgon blir det kalkon och keso till lunch.

Träningen är ett annat kapitel. Blev ett träningspass förra veckan. Fast å andra sidan ska man ju lyssna på kroppen också. Den behövde vila, även om jag saknade BodyPumpen grymt mycket. Men men, saker och ting kan bara gå åt det bättre, så fast det tog emot pallrade jag mig till gymet! Ben, biceps och rygg fick sig en rejäl och välbehövlig omgång!

För övrigt en riktigt bra start på veckan tycker jag.

Posted on 5 mars, 2012, in ACTIC, BodyPump, Deffa, Gym, Styrketräning, Thailand, Träning. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

