Nytt jobb – nya utmaningar

Nytt jobb, nya utmaningar.

Huserar på samma arbetsplats, men till stor del helt nya arbetsuppgifter och ett ansvar som garanterat leder till häftig personlig utveckling och vidareutveckling av en viktig verksamhet.

Vem har sagt att undersköterskor inte kan utvecklas? Man kan om man bara vill, det är ofta bara en själv som sätter gränserna. Min gränser suddas ur rätt bra just nu. För jag vill och jag har därmed fått chansen att visa att jag kan!

Posted on 7 mars, 2012, in Arbete. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Grattis!

    Får man fråga vad det nya arbetsuppgifterna är?
    Självklart kan en undersköterska utvecklas, jag ser bara till mig själv där!:)

    Gilla

Kommentera

