Skäggets inverkan på mänskligheten.

Fick nyss frågan om jag ska börja anlägga skägg. Kanske skulle vara något det… Blir man mer man med skägg eller ser det bara för jävligt ut?

20120312-111939.jpg
Undrar hur mänskligheten skulle ta det? Socialt mottagen eller utfrysning?

Posted on 12 mars, 2012, in Skägg. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Du skulle säkert se bra ut i skägg (också)! Jag är väldigt förtjust i skägg … men jag har ju en man med skägg förstås, så jag är väl inte riktigt objektiv?
    Kanske olämplig tidpunkt för skägganläggning just nu när varmare tider stundar! Ses till helgen … då kan vi diskutera vidare. Kram!

    Gilla

  2. Jag som trodde du hade ärvt skägg växten i från våran mamma.
    Ha Ha /bror

    Gilla

  3. Jack russlarna är 6 och 2 år. Mor och dotter🙂
    Har egen kennel som jag startade för 2 år sedan och tar valpar vid behov. Vi har även 3 hundar till, 2 jämthundar och en Drever. Min sambo håller på mycket med jakt så Jack russlarna jagar vi med samt att de är sällskapshundar🙂

    Visst är det kanon att följa andra som tränar. När man inte känner sig på topp får man den där lilla orken. Nu när solen är framme så blir man ännu mer taggad på att träna🙂

    Ang skägg är det både hiss och diss. Att ha lite grann så som på bilden tycker jag är ok men när det börjar bli för långt tycker jag det ser äckligt ut.

    Gilla

  4. Jag tycker du passar bäst utan skägg men du är söt i skägg också.

    Gilla

  5. Jag tycker att det där ser jättebra ut!🙂 Jag gillar skägg i allmänhet (inte värsta tomteskägget, men typ en eller två veckors skäggstubb anser jag klär de flesta.)

    Gilla

Kommentera

