Kom i form 2012 – Joggingpremiär

Har inte varit helt på topp idag, så jag stod över spinning och core på eftermiddagen. Kände under dagen att det inte skulle vara så smart att urlaka kroppen och huvudet på precis all energi. Men så skrek kroppen och hjärnan fick ett smärre psykbryt och jag var tvungen att göra något för att rensa skallen en aning. Så vad göra? Jo, det fick bli till att knyta på sig joggingskorna och bege sig ut på årets första joggingrunda.

20120318-181143.jpg
Är helt klart nöjd med rundan, det blev en tur runt bägge sjöarna här i Sundbyberg. Tiden är jag också nöjd med eftersom raksträckan till och från sjöarna bara var promenad i rask takt (uppvärmning och nedvarvning…viktiga saker). Men en halvmil är inte illa för att vara premiär, eller hur?

Är nu ute på en liten, sakta, promenad med Mille och det börjar redan kännas ordentligt i framsida lår. Bådar ju gott inför morgondagen…undrar om jag kommer upp sängen i morgon tro?

Posted on 18 mars, 2012, in Jogga, Sundbyberg, Träning, Träningsvärk. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Hur bra som helst med en sån premiärtur! Jag önskar det varit jag… och bara därför hoppas jag att du får riktigt hemsk träningsvärk…!😉

    Gilla

Kommentera

