En ny smak i livet

I alla för mig är den ny, jag vet inte om ni andra har smakat den. Ben & Jerry’s – The Vermonster. Maple syrup ice cream with caramelised pecans & a caramel swirl! Hur gott låter inte det! Klart jag måste prova och jag kan säga att den smakar gudomligt! Avnjutes tillsammans med en film, ”En natt på museet”. Mille får fira med ett ben som är inlindat med torkat kycklingkött! Han klagar inte heller ; )

20120329-211019.jpg

Posted on 29 mars, 2012, in Ben & Jerry, DVD, Mys. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Verkar god🙂

    Ha den trevlig kväll killen!

    Gilla

  2. Mmm, ja det låter ju sannerligen inte som något man skulle spotta ut direkt!
    Jag får nog prova på den där nästa gång det vankas Ben & Jerry’s då, istället för samma gamla uttjatade favoritsmaker vareviga gång.🙂

    Gilla

  3. Mathiasyournewfriend!

    Jag tycker den glassen var menlösare än GB

    Gilla

Kommentera

