Earth Hour 2012 20:30-21:30

Nu är det snart dags! Du har väl inte glömt???

En reminder till er alla. I kväll mellan 20:30 – 21:30 är det dags att åter släcka alla lampor, stänga av tv, radio, dator och andra elektriska apparater och på
Så vis delta i manifestationen för ett arbetet mot ett bättre klimat.

20120330-220240.jpg
Jag kommer självfallet se till att hemmet enbart kommer ljusas upp av några få stearinljus. Eller så kommer jag ta med mig man och hund på en kvällspromenad och se hur många andra som släcker ner! Så visa att du bryr dig på detta enkla sätt, ju fler vi är, desto mer syns det!

Jag älskar verkligen Earth Hour (önskar den återkom mer än en gång per år!) och WWF:s arbete.
https://andbol.wordpress.com/2011/03/26/ikvall-galler-det/

Posted on 31 mars, 2012, in Earth hour, WWF. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Jajamensan, här släcktes rubbet! Jag tycker också att Earth Hour är en bra grej som alla borde ställa upp på.

    Gilla

  2. Jag gillar också det här initiativet. Sen är det en del som klagar att det blir extra belastning när man tänder alla ljus.

    Gilla

  3. kallegoeswriting

    Jag skämdes rejält då, jag glömde totalt bort det när klockan var så pass mycket. Jag som var peppad hela dagen.

    Gilla

  4. Nu vill jag allt läsa något nytt här snart.🙂 Hur mås det med dig?

    Gilla

Kommentera

