Livstecknet.

Time to wake up now!

Skulle nästan kunna tro’t, men nej, jag har inte lagt ner allt. Det är tvärtom, att allt lagt ner mig. Kryptiskt? Haha, inte då, då ska ni smaka på livet, för det om något är kryptiskt. Räkna inte med att det blir så som nu önskar/tror alla gånger. Men någonstans där, när allt känns piss, där kommer även en vändning, om än efter en del gråt & och mörka tankar. Jag hoppas jag snart når vändningen, för jag vet att den finns där framme…se. Hur detta kommer till att vända sig, det har jag ingen aning om!!! Det var bara ett litet tips på vägen i livet. Krasch bom Bang

Nåja, nu börjar de svettiga morgonpromenaderna in till jobbet. Ca 60 minuter rask promenad på fastande mage ska väl göra susen i vår uteserndefixerade bögvärld. Turen bjuder på fin utsikt längs med Huvudsta strand och Bällsta ån.

20120502-063545.jpg

Posted on 2 maj, 2012, in Livet, Powerwalk. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

