Uppdatering

Trevlig helg på er alla.

Lägesrapport kommer inom kort. Livet vred sig åt helt fel håll och börjar vrida sig sakta åt rätt håll nu… Tror jag i alla fall.

Är det bra med er?

Posted on 25 maj, 2012, in Livet. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Jag ser fram emot din nystart😀

    Gilla

  2. Låter litet….ledsamt…?

    Jag hoppas på att det vrids i rätt riktning nu i alla fall, jag far runt som i en centrifug nu men det är livet på en pinne det.

    Gilla

  3. Vad skönt att det går åt rätt håll nu.

    Gilla

  4. Jag har förstått att livet tagit en annan vändning än du hade räknat med…😦
    Fint att höra att det börjar gå i rätt riktning igen i alla fall!

    Själv mår jag väl hyfsat, lite mindre problem som uppstått, men inget jag inte tar mig ur snart skulle jag tro.🙂

    Gilla

Kommentera

