Kreativitetskalendern – Dag 5

Dagens uppgift:
”Vad samlar du på? Jobba med en samling du har där hemma (eller låna en samling av en vän).

Så vad samlar jag på…hmm…vad samlar någon vän på…hmm…
Kom fram till att man nog kan säga att jag samlar på filmer. Så dagens mission blev att sätta alla DVD:er och Bluerays i alfabetisk ordning i lådorna. På så sätt blir det enklare att hitta bland de drygt 250 filmerna. Tyvärr räckte inte kartongerna till utan projektet fortsätter. Måste till IKEA och köpa två till. Lådorna är dock bara en temporär lösning till jag kommer på en bättre förvaring.

20120713-235702.jpg

Posted on 13 juli, 2012, in Kreativitet. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Sv: Ja jag blev påhoppad i söndags för 2 veckor sedan.

    Jag och sambon var ute och gick kvällsrundan med hundarna nere i Trelleborg där vi alltid går med hundarna när vi är i husvagnen. 2 killar kommer på cykel och ropar gay efter oss och efter dom cyklat förbi oss en bit hör jag hur ena killen skricker och hoppar av cykeln och springer i kapp oss och sparkar mig i ryggen och ber mig gå fortare.. varför han gav sig på mig vet jag inte!

    Tack ska du ha!
    Kram

    Gilla

  2. Jag tror bestämt att jag ska skaffa mig en sån där kreativitetskalender …

    Gilla

  3. Perfekt at tvingas ta tag i en samling! Det känns som att hela vårt hem är fyllt av ovårdade ”samlingar”…

    Gilla

  4. SV: Tack ska du ha!

    Det är riktigt kul att du kommit igång med bloggandet igen ..🙂

    Gilla

Kommentera

