Kreativitetskalendern – Dag 7

Dagens uppgift:
”Idag ska du göra en schablon och använda den.”

Så, fram med papper igen. Funderade på vad jag skulle vilja piffa till. Först gjorde jag i alla fall själva schablonen.

20120716-205832.jpg

Sedan skulle det till ett lämpligt ställe att använda schablonen på. Hmm… Skåpsluckorna i köket? Väggen i hallen? Toalettsitsen? Sovrumsväggen? Hmm…mig själv? Dags för lite ”snusk”…😉

20120716-210216.jpg

Posted on 16 juli, 2012, in Kreativitet. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Sen när har det blivit snuskigt med en så’n sexpack? Wow!

    Gilla

  2. Looking good! Schablonen också.😉 Hihi.

    Svar: Jag övade mycket på tatuerandet de första veckorna efter att jag fått hem kitet, nu var det ett tag sedan jag satt med det.
    Men jag lär väl snart ta upp det igen, om inte förr så till hösten.
    Så yes, då ska jag lägga ut något av mina verk på bloggen.🙂
    Jag har till och med tatuerat på riktig hud, gjorde en mindre tatuering på killen som tatuerat mig – han är täckt av tatueringar och kunde inte bry sig mindre om vad för motiv som hamnar på honom och vem som gör dem.😛
    Bild på det ”konstverket” finns på Facebook.

    Hur mås det med dig nu…?

    Gilla

Kommentera

