Friskförklarad

Ja, näst intill i alla fall. Naprapaten meddelade till min stor glädje att jag nu får träna precis hur jag vill & vad jag vill! Ska bara dit en sista gång om en månad. Härligt att man köpte sig en tränings-gottepåse idag då, galet förtjust i Budo & Fitness Store. Nu är det nya friska träningstag som gäller och ska precis till att kliva in på gymet. Känner av prestationshöjaren som jag svepte för 40 minuter sedan…kryper i kroppen…nice. Vill ju vara hunkig för min man och för mitt egna välbefinnande😉

20120928-142026.jpg

Posted on 28 september, 2012, in ACTIC, Muskler, Naprapat, Styrketräning, Träning. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

