Säkerheten kommer alltid i första hand!

avast

Tack för det. Med min nya dator så vill jag ju ligga på topp och AVAST har jag kört under många år tidigare. Med på datorn fanns en månads F-Secure installerat. Men månaden är superslut nu…sen två dagar tillbaka och AVAST tog dess plats. Fick dessutom ett ruskigt bra erbjudande eftersom jag efter ett par återkommit. Så nu är min dator automatisk skyddad, i två år till priset av ett 1/4 dels år. Det ni! Försök hacka mig nu era jävlar! Hahaha…

Posted on 12 februari, 2016, in Antivirus, Avast, Dator, Oplacerat, Säkerhet. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

