Helt såld.

De flesta som känner mig vet att jag med jämna mellanrum faller in i någon sorts manisk spelperiod några gångewr om året då jag spelar som en tok så att det ryker fån mitt Xbox 360 och Snes. Nu gjorde en annan bloggare mig uppmärksam på lite häörliga filmer om den stora innovationen inom tv-spel. Xbox 360 får nu sin efterlängtade Project Natal.

Det revolutionerande liknar det som WII redan har.Man styr inte med vanlig spelkontroll. Utan ska du slå någon med ditt sävrd, då ska du svinga kontrollen du håller i precis som om du höll i svärdet på riktigt. Så funkar WII varianten. Men här till Xbox 360 behöver du inte ens hålla i en handkotroll. Kameran läser av dina rörelser du gör i 3d och supersnabbt gör finguren på skärmen din rörelse. Inget du behöver hålla i eller trycka på. ASLÄCKERT!  Kolla in filmerna nedan så förstår du varför jag dregglar över detta.

jag blir alldeles knäsvag, nu kom spelnörden helt klart fram i mig och givetvis inser jag att jag verkligen valde rätt spelmaskin när jag köpte min Xbox. Hur mycket det än kommer att kosta, så kommer Natal att finns vid våran TV, redo att ta underhållningen till helt nya gränser som aldrig skådats…jag längtar så!

Publicerat på 18 juni, 2009, i PS3, TV-spel, WII, XBOX 360. Bokmärk permalänken. 4 kommentarer.

  1. åh jag sitter typ och gråter! det där var helt… FANTATISKT! :O

    Gilla

  2. Svar; kommer väl kanske till nästa generations tvspel kanske?

    Gilla

  3. Wow… Undra om det är lika häftigt som det ser ut.

    Gilla

Lämna en kommentar