Godare än godis

Kan det stämma? Finns det något som är godare än godis? Godisråttan i mig är enormt fet och stor, tro mig, rent ut sagt överjävligt stor. inte dns anticimex skulle ro på den här råttan. Jag har ett otroligt sötsugsbegär och snaskar mer än gärna på något sött, i tid och otid. Men som tur är finns ju nyttigare saker att njuta av. Som godbiten på bilden medan…som har precis den där sötsliskiga smaken jag älskar…men är som sagt betydligt nyttigare. Så nu har jag alltid en liggandes i jackfickan och i väskan, utifall blodsockret kraschar.

20121022-090900.jpg

Idag blir det till att provträna på Friskis och Svettis. 2 veckors gratis provträning delades ut på ”träningens dag” i lördags. Inte illa 🙂 Är väl över 1 1/2 år sedan jag satte min fot där. Men nu kör vi igen. Kan ju stolt erkänna att jag saknar vissa pass och ledare där. Hoppas på kärt återseende.

20121022-091725.jpg

Publicerat på 22 oktober, 2012, i Friskis och svettis, Godis, Gym, Hälsa, StepUp, Träning, Värme. Bokmärk permalänken. 1 kommentar.

  1. Du får rapportera om den där!

    Jag åt en sorts bar nyligen smaksatt med kokos, den var sååå god men nog upplevde jag den som godis och inget annat.

    Gilla

Lämna en kommentar