Kreativitetskalendern – Dag 6

Jag vet, jag missade att göra något kreativt enligt kalendern. Men jag tar igen den uppgiften idag istället. Livet är fyllt av en massa måsten och behöver inte flera just nu. Kalendern skall vara en rolig grej, för att jag vill utvecklas, inte för att jag måste använda den varje dag. Men så gott som varje 😉

Dagens uppdrag:
”Gå ut i köket och arbeta med den första frukt eller grönsak du ser. Det kan också vara i form av juice eller sylt, eller i en burk”

Så, dagens kreativitet blev lite mindre vackert/positivt kreativt. Ute i köket upptäckte jag att ett lord begåtts. Vem dödade gurkan??? Jag ser mordvapnet…men ingen misstänkt gärningsman i sikte!

20120715-215449.jpg

Publicerat på 15 juli, 2012, i Kreativitet. Bokmärk permalänken. 2 kommentarer.

  1. Jag tror det är tomaten som är mördaren!

    Gilla

  2. Haha! Ja, det kallar jag kreativt – vilken fantasi. 😀

    Gilla

Lämna en kommentar