Porr-Paris

Jag såg just ett roligt inlägg från en blogg  jag läser dagligen. Kim Mirell har hittat en underbar reklam film för…?…just det…hamburgare! Den är verkligen helt sanslös!

Men nu är det som så att jag med gillar hamburgare. Men då ska det vara MAX hamburgare. Så om någon höjdare på MAX eller vanlig arbetare där läser det här; Jag gör en lika porrig reklamfilm som Paris visar ovan. Då endast i ett par läckra kalsonger. So come on…erbjud mig att göra reklamfilmen!

Publicerat på 22 juli, 2009, i Blogga, Reklam. Bokmärk permalänken. 5 kommentarer.

  1. HAha jag ska med göra det i kallingar:D

    Men ja, det är ingen genus i vår tänkade på den bilden. Men däremot så var den rosa så lite. Även den blå, men den blå kunde jag iaf ha:P hehe

    Gilla

  2. jag tror filmen vill säga att på carls jr. så använder man sig av tvättade lökar 😉

    Gilla

  3. Hon är grymt sexig. Jag vill vara hamburgaren hon biter i.

    Gilla

  4. Det ska va finsk äkta hamburgare från nyagrillen fråbn 1983! 😉

    Gilla

  5. Jag skulle inte bara vilja vara hamburgaren!!

    Gilla

Lämna en kommentar