Spänningen är olidlig

Spänningen är olidlig, underbar bok att ”njuta” av. Dags att fortsätta och se hur det går.

20120119-222123.jpg

Publicerat på 19 januari, 2012, i Böcker. Bokmärk permalänken. 5 kommentarer.

  1. Jassåminsann… Låter något som jag vill lägga på minnet. Påminde mig idag om att boken Det fördolda (Hans Roslund? Parlamentet och någon annan) ska vara riktigt bra.

    Gilla

  2. Åh så jag längtar efter att få läsa en riktig bok och inte bara studielitteratur 🙂

    Gilla

  3. Har blivit tipsad om den där och faktiskt tänkt läsa den men glömmer alltid bort det när jag väl är i bokhandeln!

    Gilla

  4. Den boken vill jag också läsa.

    Gilla

  5. kallegoeswriting

    Spännande 🙂 Ska snart sjunka in i min bok ”Sankta psyko” med Johan Theorin 🙂

    Gilla

Lämna en kommentar